Vad är Digital Prospektering på LinkedIn ?
Har ni någon gång fått ett förtroende, respekt och nyfikenhet för en person och dess varumärke via ett digitalt forum utan att ni ej känner personen? Detta är det första avsnittet i en serie där jag delar med mig av tips och tricks avseende Digital Prospektering.
Nyfiken på och lära er mer om Social Selling och Digital Prospektering på LinkedIn?
Här går vi igenom steg för steg hur man som säljare lyckas skapa dialoger, affärsmöjligheter och “top of mind” hos rätt beslutsfattare utifrån din specifika målgrupp genom att metodiskt arbeta med Linkedin på ett effektivt sätt. Vi går igenom säljverktyget Linkedin Sales Navigator och hur du kan skapa prospektlistor och därigenom dialoger med rätt beslutsfattare. Vi tror inte på långa utbildningspass utan tillsammans lägger vi upp ett program med önskat antal tillfällen så du blir löpande coachad utifrån det arbetet du skapar på LinkedIn.
Metodiken avseende Social Selling B2B– Bygg förtroende, närvaro och top of mind mot er målgrupp och direkta beslutsfattare.
Genomgång av säljverktyget LinkedIn Sales Navigator och hur du skapar prospektlistor, budskap och managerar dialogen med potentiella kunder.
Ni finner alla avsnitten på : https://wefind.se/digital-prospektering/
Glöm inte att prenumerera på vårt nyhetsbrev på LinkedIn.
Kontakta oss gärna >>>