5 misstag jag gjort som företagare.
Jag lär mig nya saker varje dag som företagare !
Missat att successivt anpassa och utveckla sina tjänster och lösningar på ett agilt tillvägagångssätt. Flexibilitet och snabbhet är nyckelord. Se till att inkludera målgruppen i framtagandet och den löpande utvecklingen av era tjänster, lösningar och erbjudande.
Missat att erbjuda flera affärsmodeller utifrån respektive målgrupps behov. Sättet Millenniums önskar konsumera eller ta beslut omkring en tjänst eller lösning skiljer sig i jämförelse med en 70-talist.
Missat att bygga långsiktiga relationer med målgrupper utifrån ett fokus på hög kompetens och erfarenhet. Er kompetens bör ofta vara er balansräkning och den primära anledningen till varför en kund väljer just er.
Missat att skapa tillgänglighet avseende konsumtion av tjänsten eller lösningen. Tjänster och lösningar måste vara tillgänglig avsett plattform, funktion, destination och IT-mognad hos användaren.
Missat att löpande arbeta med det personliga varumärket. Det personliga varumärke är det som kunden säger om dig när du inte är närvarande. Det är det som skiljer dig från andra. Det ger dig en möjlighet att vara unik.
5 misstag jag gjort som företagare.
Vi stöttar våra kunder med att skapa närvaro, förtroende och top of mind mot utvalda målgrupper och beslutsfattare. Det kan exempelvis vara att skapa nya och fler affärsmöjligheter, öka sin digitala awareness eller stärka sitt employee brand för att attrahera nya medarbetare. Styrkan är att vi kan leverera en helhetslösning utifrån varje kunds behov, från att hantera digitala kanaler som inte riktigt hinns med, till att vara bolagets utökade marknadsavdelning. Våra leveranser sträcker sig från löpande insatser kring sociala media, paid media, nyhetsbrev, webb och prospektering till social selling-strategier, eventproduktion och projektledning. Allt i syfte att stärka din affärsutveckling och hjälpa dig att växa ditt företag.
Glöm inte att prenumerera på vårt nyhetsbrev på LinkedIn.
Kontakta oss gärna >>>