
Skapa ett starkare Personligt Varumärke
Skapa ett starkare Personligt Varumärke Det första steget i att skapa ett starkare Personligt Varumärke är att känna till innehållet av ditt nuvarande. En liten
Skapa ett starkare Personligt Varumärke Det första steget i att skapa ett starkare Personligt Varumärke är att känna till innehållet av ditt nuvarande. En liten
Varför kommer det inga kunder ? Har ni någon gång planerat och genomfört ett kunds event där det slutgiltiga resultatet av antalet deltagare inte blev
I september hade jag förmånen att föreläsa på Göteborgs Uppfinnareförening inför ett 40-tal entusiastisk och trevliga uppfinnare. Ämnen på föreläsningen : Hur du som företagare
Syns i Linkedin vimlet Förebilder Syns i Linkedin vimlet. Lyft fram dina förebilder. Välj ut 5 personer i ditt affärnätverk som betyder mycket för din
I veckan hade jag förmånen att genomföra en workshop tillsammans med PS Partner i Göteborg med fokus på affärsområdet PS Interim. Ämnet under dagen var
Var ditt varumärke , 3 konkreta tips för att utveckla ditt Personliga Varumärke Var ditt varumärke Tänk på dig själv som ett varumärke du
I en affärsprocess kan det ofta vara effektfullt att inte lova kunden för mycket i ett första möte oavsett om du vet att du kommer
Nu har WEFIND många bollar i luften. Just nu arbetar jag med ett ambitiöst konsultbolag med att driva deras innovativa marknadsaktiviteter. Arbetar även i ett
Bidrar med en ökad säljkultur Energi, motivation och bättre resultat skapas inte bara genom en sund säljkultur. Men det finns goda tecken på att en