Med de 6 huvudkomponenterna inom Social Selling via Linkedin kan du generera varma affärsmöjligheter.

 

Varmt välkommen och anmäl dig till en [LIVE] ONLINE utbildning!

 


Agenda 

Genomgång och analys av de 6 huvudkomponenterna inom Social Selling B2B.

Metodiken avseende Social Selling – Bygg förtroende, närvaro och top of mind mot er målgrupp och direkta beslutsfattare.

★ Så skapar ni affärsmöjligheter och kundmöten.

Genomgång av Do’s & Dont´s avseende LinkedIn content och algoritmer.

Utbildning av säljverktyget LinkedIn Sales Navigator och annonsverktyg Campaign Manager.

  • Så skapar du prospektlistor : Företag/Bransch/Storlek/Beslutsfattare/Titlar etc.
  • Målgruppsanalys baserat på din önskade målgrupp.
  • Så managerar du den personliga dialogen med potentiella kunder via Sales Navigator.

Genomgång av Do’s & Dont´s avseende digitala actions på LinkedIn för att få mer interaktion på era inlägg.

Så arbetar du proaktivt mot din målgrupp via Linkedin som en del av din vardag.

 

 



Datum: Välj datum i webbformuläret >>>

Passar inget av ovanstående datum  – Hör av er så sätter vi upp ett specifikt datum

Var: Via Microsoft Teams – Vid anmälan får ni en digital inbjudan till utbildningen. 

Tid: Vi startar kl. 09.00-  12.00  (3 timmar) 

Pris: Just nu endast 2995 SEK ex moms per person.

 

 

 

 


 

Anmälan är bindande 

Du kan också mejla din anmälan direkt till info@wefind.se

Hur generar man affärsmöjligheter via Social Selling ?

Vill du bli uppringd?